Monday, February 21, 2011

Masih membenci pengurusan manusia...sgt dan teramat sangat...

kerana saya tidak tahu....tidak tahu di mana hendak mulai....bagaimana sinkronisasi...dan macam2 lagi...paling penting kerana ia manusia...penuh dengan subjektiviti

saya amat negatif tentangnya...amat tegar dengan fobia masa lampau...

kalau perkara ini masyarakat nak jadikan ukuran untuk perkahwinan, mungkin selamanya tidak aku menyentuh wanita...

aku tidak langsung mahu mengabaikan tanggungjawab...malah aku menjaga tanggungjawab segala mampuku...namun aku benci sangat dengan perasaan sendiri...ketika berada dalam keadaan itu...dan Allah mengetahui apa yang aku lakukan untuk menghilangkan kebencian itu...


Makin byk aku menzikiri benci, risau jahiliah menguasai diri...tetapi kebencian amat mendominasi...ya Allah,halang aku dari kekiri...

*emo*

No comments: