Saturday, September 12, 2009

Markas di Czech

Aku memang sentiasa mempersoalkan kemampuan diri untuk tugas ini


Setakat ini di Negara ini masih belum ada masjid dan markas utk gerakan dakwah

Insyaallah

Sekiranya diizinkan oleh Yang Empunya segala kekuatan

Minggu first...Allah memperingatkan aku

Dengan kedatangan Jemaah Tabligh dari Dewsbury, UK

Aku agak terkejut

Kerana tidak pernah aku terfikir untuk berjumpa dengan jemaah ini

Di surau sebesar lebih kurang 12 meter persegi...

Walau aku seorang

Mungkin tidak seberat Rasulullah..

Insyaallah..

Tingkatkan IMAN!!!

4 comments:

...zUlaIkHA... said...

insyaAllah Allah sentiasa bersama dengan mujahid2 yang memperjuangkan agamaNya...

btw..selamat mengejar malam al-qadr,malam yg lebih baik dari seribu bulan...

Sang Pujangga said...

insyaallah...anda juga...

Azizul Salehudin said...

walau pejuang agama Allah sentiasa ada dimana2.insyaallah.

Sang Pujangga said...

Insyaallah...definisikan PEJUANG dan AGAMA...harap terus dikurniakan hidayah dari Allah untuk menelusuri jalan yang terbaik...